« Dezvoltare profesionala

De ce cumparatorii aleg ciocolata Milka?

Te-ai intrebat de ce cumparatorii aleg ciocolata Milka? Stiai ca dintre brandurile de ciocolata Milka, cele mai indragite de romani sunt Milka cu Lapte, Milka cu alune si Milka cu capsuni si iaurt. Vrei sa afli care este secretul din spatele acestui brand?

In momentul de fata piata este una extrem de competitiva, iar companiile se confrunta cu provocari la tot pasul, de aceea cei de la Kraft Foods lupta pe mai multe fronturi: inovatie, comunicare si executie la punctul de vanzare.

Rezultatul - peste doua treimi din produsele companiei sunt preferate fata de cele ale competitiei. In Kraft Foods Romania, inovatiile au stimulat cresterea afacerii. In acelasi timp, consolidarea portofoliului de baza a reprezentat o prioritate pentru companie. Toate acestea au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in toate cele trei categorii: ciocolata, cafea si biscuiti. Inovatia, in cadrul companiei, incepe cu intelegerea consumatorilor, a nevoilor si problemelor cu care se confrunta acestia zi de zi, si chiar anticiparea celor pe care nu le constientizeaza inca.

Aceasta reprezinta insa mai mult decat lansarea de noi produse, cuprinzand si campanii si promotii de impact, excelenta in executie la punctul de vanzare.

Consumatorii sunt sursa noastra de inspiratie... ii ascultam si le observam comportamentul in diferite ocazii, pentru a afla ce isi doresc si invatam de la ei cum ne putem imbunatati oferta, declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka.

Consumatorilor le plac noutatile si le cauta in mod activ la raft iar apropo de acest lucru, pe an se lanseaza 2 editii limitate de la Milka.

In urma studiilor de piata s-a identificat ca in perioada verii consumatorii prefera produsele racoritoare si aromele de fructe, lucru care a dus la lansarea, la 1 august, in editie limitata, trei tablete de ciocolata: Milka Sweet cu crema de lapte si jeleu de capsune, Milka Good cu crema de lapte si jeleu de prune si Milka Happy cu crema de lapte si jeleu de soc, in ciocolata alba. Produsele se diferentiaza prin aromele deosebite (pruna si soc), prin ambalajul cu un design special si tehnologia de fabricatie inovatoare care permite alaturarea a doua straturi de crema in interiorul tabletei.

Lansarea acestor produse este sustinuta printr-o campanie de comunicare media, care intareste indemnul la tandrete cu care Milka si-a cucerit consumatorii, cat si la nivel de magazin prin executii de exceptie.

Aprecierea consumatorilor nu a intarziat sa apara. Este buna, te face fericita si un pic dulce declara un consumator pe pagina Milka de pe Facebook. Cand esti ursuz, cei dragi pot sa te indulceasca cu o Milka si sa vezi ce-ti trece, comenteaza un alt consumator.

Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania* (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de peste 99% dintre consumatorii romani** si a fost incercata de 80% dintre acestia, in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice branduri din Romania***.

*Sursa Nielsen Retail Audit din 2012
**Sursa Ad Tracker IPSOS - iunie 2012
***Sursa: studiul Cele mai puternice branduri din Romania B&P Brandivia si GFK Romania, din 2010


Newsletter Ele.ro