« Femei de afaceri

Ce trebuie sa stie o antreprenoare despre promovarea afacerii sale in mediul online

Intr-o competitie acerba in mediul online, este nevoie de o strategie bine gandita pentru a te promova, pentru iesi in fata cu brandul si produsele tale. Fie ca ai produse/servicii foarte calitative, sau preturi mai mici fata de competitie, este greu sa te detasezi.

Care sunt metodele de promovare si cum le alegem pe cele mai eficiente

Exista diverse metode de a te promova, alegerea lor depinde de ce anume vrei sa comunici.

1. Poti sa accesezi o campanie platita la Google Adwords daca vrei o promovare de scurta durata care sa-ti aduca clienti imediat. Este benefica unei afaceri sau unui magazin online care este la inceput si nu are un brand prea cunoscut. Dintre toate metodele de promovare, campania Adwords este cea mai costisitoare.

2. Poti opta pentru campanii pe bloguri. Contactezi cativa bloggeri si le ceri sa scrie despre tine, contra cost, evident. Trebuie sa sti ce sa le ceri si sa fi atenta la cuvintele cheie si la imaginea pe care o propaga, pentru ca fiecare blogger are stilul lui de a se exprima, fie ca are un blog generalist sau de nisa. O astfel de campanie este buna pentru strangerea de link-uri.

3. Poti alege campaniile platite pe facebook pentru business corporate. Daca nu te pricepi sa faci setarile corespunzatoare, este nevoie sa apelezi la un specialist. Cere portofoliul persoanei care te va ajuta pentru ca daca este un incepator, campania nu va avea tintele bune si nu iti vei putea atinge obiectivele. O astfel de promovare nu este scumpa si este utila, de regula, magazinelor cu produse avand costuri mai mici (pana in 200 lei, gen: imbracaminte, incaltaminte, cosmetice, cursuri, carti, accesorii, jucarii, etc.)

4. Campaniile SEO, realizate de agentii sunt costisitoare iar rezultatele se vad in timp. Daca se folosesc tehnici care nu incalca politica lui Google, poti ajunge in prima pagina intre 3-12 luni. Deci, este o investitie pe termen lung. Majoritatea afacerilor ar trebui sa se gandeasca la astfel de promovare la un moment dat pentru ca Google este cel care dicteaza regulile jocului.

5. Daca vrei sa iti promovezi afacerea intr-un mod care sa te diferențieze de concurenta, sa creezi relații pe termen lung cu clientii tai si sa iti marestii vanzarile, atunci trebuie sa te axezi pe content marketing, continut de calitate. Ai control total asupra continutului pe care il poti posta fie pe blogul site-ului tau, fie in presa. Articolele in presa au avantajul ca sunt citite de un public mai numeros, deci potentiali clienti pentru tine.

Cum ar fi ca cele mai importante reviste de moda sau ziare de entertainment sau de stiri , citite de milioane de oameni sa te recomande? Cum ar fi sa mai poti posta articolul tau si pe paginile lor de facebook cu milioane de fani? Cred ca exceptional.

Dragi antreprenoare, va putem ajuta cu oricare metoda de promovare.
Puteti obtine consiliere gratuita pentru cresterea business-ului pe office@whitead-media.ro.
Va asteptam si in vizita pe site-ul nostru, pe www.whitead-media.ro
Sustinem business-ul feminin!


Newsletter Ele.ro