« Femei de afaceri

Cum sa jonglezi cu toate indatoririle tale. Afla secretele femeilor de succes

Femeile moderne jongleaza cu zeci de indatoriri zilnice. Avem in fiecare zi o multime de activitati la job, dar si acasa si e cazul sa recunoastem ca uneori ne simtim pur si simplu depasite de situatie si ne-ar prinde bine putin ajutor.

Iata cateva lucruri pe care le poti invata de la femeile de succes si care te vor face sa regandesti felul in care abordezi fiecare activitate.

Organizeaza-ti timpul si foloseste-te de toti aliatii pe care ii ai

Cel mai mare inamic al femeilor cu un serviciu solicitant este timpul. Nicioadata nu este suficient timp pentru a face tot ce avem de facut si cu atat mai putin pentru lucruri care ne fac placere. Din pacate, partea care are cel mai mult de suferit este si cea mai importanta – viata personala.

Cand vorbim despre managementul timpului e cazul sa ne aducem aminte ca acum avem la dispozitie tot felul de ajutoare care ne scapa de timp pierdut. Mersul la magazin, cautatul de produse la fiecare raion, randul de la casa, apoi caratul cumparaturilor consuma extrem de mult timp. Un magazin online, asa cum este acesta">acesta , in care gasesti majoritatea lucrurilor de care ai putea avea nevoie, de la alimente si cosmetice pana la electrocasnice, iti va fi de mare ajutor, iar timpul dedicat cumparaturilor va fi mult mai scazut.

Organizarea timpului si utilizarea tuturor inovatiilor si noutatilor care te ajuta sa castigi timp reprezinta secretele pentru ca la finalul zilei sa-ti ramana macar o jumatate de ora doar pentru tine. Treburile cele mai importante si cele mai solicitante ar trebui programate pentru dimineata, cand ai mai multa putere de concentrare. Daca le incepi in a doua parte a zilei, risti sa iti ia mai mult timp din cauza oboselii.

Ai grija de trupul tau

Nu poti sa dai randament si sa ai parte de reusite daca trupul tau sufera. Mancarea sanatoasa, vizitele periodice la medic si exercitiile fizice sunt extrem de importante pentru sanatatea ta si nu sunt optionale, ci imperative.

Daca vrei sa reusesti sa atingi succesul si sa ai parte si de timp pentru tine, sanatatea ta este extrem de importanta. Corpul tau este un instrument cu care lucrezi zilnic, iar daca el sufera, toate planurile vietii tale vor avea de suferit.

Cand vorbim despre grija, vorbim si despre ocazionalele vizite la un salon de infrumusetare. Ele te vor ajuta sa te simti frumoasa, increzatoare si sa transmiti asta celor din jur. In plus, fie ca ne place sau nu, un aspect fizic placut si ingrijit a fost mereu apreciat, indiferent ca vorbim despre o intalnire de business sau despre orice alt context.

Fii ordonata si organizata

Nimic nu ne seaca mai mult de energie decat un birou plin de hartii, un dormitor in care hainele zac mai mult pe pat decat in dulap, si un dressing in care toate hainele atarna de pe rafturi. Desi exista unele persoane care pretind ca pot lucra mai bine in dezordine, este demonstrat stiintific faptul ca productivitatea noastra scade atunci cand lucram intr-un mediu dezordonat.

Dezordinea din casa si de la birou nu va face decat sa-ti consume si mai mult timp, iar incarcatura psihologica este crescuta. Cu siguranta ai trecut cel putin o data printr-un moment in care simteai cum iti crestea tensiunea de nervi ca nu gasesti un lucru de care ai nevoie. Astfel de episoade nu fac decat sa ne oboseasca si sa ne distruga concentrarea, facand ca orice indatorire sa dureze mai mult.

Fii amabila cu cei din jurul tau

Oamenii se comporta cu tine asa cum ii obisnuiesti. Daca esti mereu amabila si pozitiva, si acestia iti vor da o mana de ajutor cand vei avea nevoie de ea. In locul unei priviri reci, un zambet este mult mai de efect si va transmite oamenilor din jur faptul ca esti prietenoasa si deschisa.

O colega de birou care iti devine prietena te poate ajuta in zeci de situatii, asa ca este bine sa fii mereu draguta cu toate persoanele cu care interactionezi. Bineinteles, nu vorbim despre o amabilitate excesiva si nascuta din interes, ci doar sa ajuti atunci cand poti si sa nu te comporti urat cu oamenii cu care intri in contact. In plus, acest tip de comportament iti va da si tie o stare de bine.

Ce parere ai despre sfaturile acestea? Tu tii cont de aceste principii?


Newsletter Ele.ro