« Tendinte moda

Cele mai luxoase branduri

Aceste 10 branduri nu numai ca incaseaza profituri uriase, dar atrag si loializeaza consumatorii

Pentru a face acest top s-a apelat la o mare baza de date si s-au intervievat mai mult de un milion de consumatori de prin toata lumea.

Fendi valoreaza 4,67 milioane de $

Minunata Carrie Bradshaw si prietenele ei din serialul Totul despre Sex au promovat produsele Fendi in serial. Spui Fendi,spui haine de blana, parfumuri, posete si accesorii extravagante.
Miliardarul Bernard Arnault detine pe langa conglomeratul Louis Vuiton Moet Hennessy (LVMH) si casa de moda Billionaire Bernard Arnault`s French.

Moet & Chandon valoreaza 4.95 milioane $

Sampania Moet continua sa fie servita la evenimentele si party-urile exclusiviste de pe toata planeta. Exista si magazine unde sticla de Moet este incrustata cu cristale Swarovski. La noi pretul unei sticle obisnuite de sampanie Moet variaza intre 130 si 350 lei.



Armani valoreaza 5.12 milioane de $

Compania mamut LVMH a cam dat peste cap planurile de dezvoltare ale brandului Armani in trecut, dar acest lucru nu l-a facut pe propietar sa o vanda. Acesta s-a concentrat pe extinderea brandului in domeniul de lifestyle, producerea de televizoare Samsung si deschiderea de spa-uri si restaurante Armani.

Rolex valoreaza 6.28 milioane $

Este usor sa vezi de ce Rolexul este fara nicio discutie cel mai contrafacut produs de pe planeta. Foarte buna calitate a produselor a generat un profit de 3 miliarde $ in fiecare an.

Chanel valoreaza 8.67 milioane $


Brandul continua sa multumeasca consumatorii mai in varsta si totusi atrage si clienti tineri. Femeile care merg la pranzuri elegnate prefera costumele gen tweed in timp ce fetele urbane opteaza pentru rochitele diafane. Productia haute couture este infloritoare.

Cartier valoreaza 9.29 milioane $

Este posibil ca diamantele Cartier sa straluceasca mai mult decat celelalte diamante. Cartier face parte din Richemont si a avut incasari la sfarsitul lunii martie de 4.2 miliarde $ fata de 2.44 milioane in 2007.

Gucci valoreaza 9.34 milioane $

Gucci a incasat mai putin decat se astepta in primul trimestru al acestui an, dar acest lucru nu a facut ca brandul sa scada in popularitate. Din grupul Gucci mai fac parte si Stella McCartney si Alexander McQueen.

Hermes valoreaza 9.63 milioane $

Firma este cotata la bursa franceza, dar familia din spatele brandului tot mai are 29% din actiuni. Posetele sunt facute manual si asamblate in Franta, de aceea o iubita poseta Birkin incepe de la 800 $. Hermes a facut bani si din vanzarea articolelor cu pret redus. Esarfe din matase, bratari si prosoape de baie se vad exclusiv pe net.

Louis Vuitton valoreaza 25.74 milioane $

Nicio criza nu poate opri cresterea brandului Vuitton. Recent, compania a lansat o campanie publicitara targetata pe publicul principal, calatorii luxosi, in locul celor care alearga dupa trend. Divizia de accesorii din care face parte Vuitton a facut profituri de 2,3 miliarde $ in primul trimestru al anului 2008, fata de 1.9 miliarde $ in 2007.

Newsletter Ele.ro